Tuesday, October 14, 2014

Aku terjebak dengan semua ni!! menyesal!

Arini niat nak gi Jakel nak beli kain paling murah untuk belajar jait je. tapi bilaaa dah sampai sanaaa HAMEK KAU!! aKu terjebak dengan janji manis kakak seller!! hahaha




Semeter 4 hinggit. ok fine aku amek 8meter (2 pasang la kan!). niat nak pi cari renda or lace murah kat 1st floor.. yes, aku terjebak lagi nampak gayanyeeee!! haha sepasang RM15 je dik. ok aku beli lagi 2 pasang. jemmm!!!

Then kakak cantik mulut manis tu promote lak kat aku kain 3pasang 100hinggit. aku terus tersedar dari mimpi. ok kak cukup la ni. hadoiiiii...... pantang taw tak! haha

kalau pgi gan husben maybe terurus sikit..tp sebab aku pi sorangggg...haaaa taraaaa dapatlaa 5 pasang kain ni!! sooryyy cinta. 

TQ
JAKEL SHAH ALAM ATAS JUALAN LELONG SEMPENA NAK RENOVATE KEDAI.

terjebak sudahhhhhh....niat lari. menyesal sikit tp best!! ok bai!

0 comments:

Post a Comment